Decreto 7/1999, do 7 de xaneiro, polo que se implantan e regulan os centros públicos integrados de ensinanzas non universitarias.
- Funcións do xefe de estudios de coordinar os procesos de AC. Art. 7º c. 7) Coordina-la actividade docente do centro, con
especial atención ós procesos de avaliación, adaptación curricular, diversificación curricular e actividades de recuperación, reforzo e ampliación.
- Competencia da CCP de establecer directrices xerais para elaboración das AC. Art. 30º d) Establece-las directrices xerais para a elaboración
das programacións didácticas dos departamentos,
do plan de orientación académica e profesional,
do plan de acción titorial, así como das
adaptacións curriculares e dos programas de diversificación curricular e de garantía social, incluídos no proxecto curricular.
- Función coordinadora das AC do titor.Art. 32. f) Coordina-las adaptacións curriculares necesarias para os alumnos e alumnas do seu grupo.
- Posibilidade de intervencións diferenciadas fora da aula alumnos AC. Art. 49º. Os alumnos e alumnas con necesidades educativas
especiais recibirán atención docente directa por parte dos profesores do grupo no que se integran, coa
axuda, se é o caso, do profesorado de apoio na propia
aula.
Excepcionalmente, en función das necesidades do
alumnado e das adaptacións curriculares establecidas
poderanse facer intervencións diferenciadas,
debidamente temporalizadas, fóra da aula.
- Papel do profesor de apoio en relación aos anee e colaboración na realización de AC. 51º d) Colaborar co profesor titor e co resto do profesorado
na elaboración das adaptacións curriculares
e no seguimento e a avaliación delas.