02 Aneae e anee. ESO. BAC
Índice tema

Escolarización de menores de 18 anos  na educación secundaria de persoas adultas .

Circular 6/2015,
da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións sobre a organización e o funcionamento dos centros EPA e dos institutos de educación secundaria que impartan ensinanzas bósicas de educación para persoas adultas polas modalidades presencial e a distancia no curso 2015/2016.

EDUCACIÓN SECUNDARIA PARA PERSOAS ADULTAS. ASPECTOS COMÚNS

4. Requisitos de idade.
Con carócter xeral, poden matricularse nas ensinanzas de adultos as persoas maiores de 18 anos ou que os cumpran ata o 31 de decembro do ano 2015. No caso das persoas que se matriculen no segundo cuadrimestre, deberón cumprir os dezaoito anos antes do 30 de abril de 2016.
Tamén poderó matricularse na educación secundaria de persoas adultas quen cumpra algún dos seguintes requisitos:

A xefatura territorial tamén poderó autorizar a matriculación na educación secundaria para persoas adultas do alumnado que non poida asistir regularmente a un centro ordinario por enfermidade ou impedimento físico. Para iso seró necesario presentar a seguinte documentación: certificación médica oficial, informe do xefe do departamento de orientación do centro de procedencia e informe da inspección educativa.
A xefatura territorial que corresponda, tras o informe favorable da inspección educativa, poderó autorizar a matrícula na educación secundaria a distancia a aquelas persoas que estean en centros de menores con medidas legais de internamento en réxime pechado ou terapéutico.