02 Aneae e anee. ESO. BAC |
| |
2.3. Avaliación. Disposicións xerais e a súa relación coa atención ao ANEAE
Decreto 229/2011, do 7 de decembro, polo que se regula a atención á diversidade do alumnado dos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia nos que se imparten as ensinanzas establecidas na Lei orgánica 2/2006, de 3 de maio, de educación (DOG, 21/12/11).
ESO
Decreto 133/2007, do 5 de xullo, polo que se regulan as ensinanzas da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG, 13/07/07).
- Se no proceso de avaliación continua se advertise que un alumno non progresa adecuadamente: adopción de medidas de reforzo educativo. Art. 11º.6.
- AC: avaliación e promoción en referencia aos seus obxectivos. Art. 14º.
Orde do 6 de setembro de 2007 pola que se desenvolve a implantación da educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG, 12/09/07).
- Avaliación: detección das dificultades do alumnado e toma de decisións en canto ás medidas precisas. Art. 9º.
Orde do 21 de decembro de 2007 pola que se regula a avaliación na educación secundaria obrigatoria na Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG, 07/17/08).
- Detección das dificultades do alumnado e toma de decisións en canto ás medidas precisas. Art. 2º.3, 4º.2.
- Asesoramento do orientador. Art. 4º.3.
- Valoración cualitativa nas actividades de reforzo do alumnado exento de francés. Art. 4º.9.
- Avaliación e promoción de alumnos con AC conforme ao establecido nas mesmas. Art. 5º
- Promoción con materias pendentes con programa de reforzo. Art. 6º.6.
- Reducción da duración da etapa de alumnos altas capacidades. Art. 6º.7.
- Plan de recuperación das aprendizaxes non adquiridas para alumnado repetidor. Art. 6º.8.
- Información aos pais das decisión adoptadas para reforzo/recuperación. Art. 8º.2.
BACHARELATO
Decreto 126/2008, do 19 de xuño, polo que se establece a ordenación e o currículo de bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia.(DOG, 23/06/08).
- Medidas de reforzo educativo cando se detecten dificultades de aprendizaxe. Art. 13º.5.
- Actividades de recuperación e avaliación de materias pendentes. Art. 14º a).
ORDE do 24 de xuño de 2008 pola que se desenvolve a organización e o currículo das ensinanzas de bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG, 27/06/08).
- Medidas de reforzo educativo cando se detecten dificultades de aprendizaxe. Art. 7º.6.
ESO- BACHARELATO
No ano académico 2015/16 implántanse as modificacións introducidas pola LOMCE e normativa de desenvolvemento nos cursos primeiro e terceiro de ESO e no curso primeiro de bacharelato.
Decreto 86/2015, do 25 de xuño, polo que se establece o currículo da educación secundaria obrigatoria e do bacharelato na Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG, 29/06/15).
Disposicións xerais:
- ANEAE. Art. 7º:
- Condicións de realización da avaliación adaptadas ao aneae.
- AC:
- A avaliación continua e a promoción tomarán como referente os elementos fixados nas adaptacións.
- O alumnado con adaptacións curriculares significativas deberá superar a avaliación final para poder titular.
- Medidas de flexibilización e alternativas metodolóxicas no ensino e na avaliación da lingua estranxeira para o alumnado con discapacidade, en especial para o que presente dificultades na súa expresión oral. Disposición adicional segunda.
ESO
- Posibilidade dos centros de dedícar o horario de libre configuración ao afondamento e/ou reforzó dalgunha das materias. Art. 13º.3.
- A integración de materias en ámbitos de coñecemento terá efectos na organización das ensinanzas, pero non así nas decisións asociadas á avaliación e á promoción. Art. 18º.
- PMAR. A avaliación terá como referente fundamental as competencias e os obxectivos da ESO, así como os criterios de avaliación e os estándares de aprendizaxe avaliables. Art. 20º.
- Avaliación, promoción e titulación. Capítulo IV.
- Condicións da avaliación adaptadas ao ANEAE, tm na avaliación final. Art. 21º
- Avaliación final. Plans de mellora en base aos resultados, se é o caso. Art. 22º
BACHARELATO
- Condicións de realización das avaliacións adaptadas ao ANEAE, tm na avaliación final. Art. 33º.3.
- Avaliación final. Actuacións de mellora en base aos resultados, se é o caso. Art. 34º.
RESOLUCIÓN do 27 de xullo de 2015, da DirecciónXeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, pola que se ditan instrucións no curso académico 2015/16 para a implantación do currículo da educación secundaria obrigatoria e do bacharelato nos centros docentes da Comunidade Autónoma de Galicia. (DOG, 29/07/15).
ESO-BACHARELATO
- Se o horario de libre configuración do centro se dedica ao afondamento e/ou reforzodalgunha materia: a súa avaliación estará integrada na materia obxecto do afondamento e/ou reforzo. Art. 3º.3. Art. 9º.
- PMAR. ESO. A avaliación terá como referente fundamental as competencias e os obxectivos da ESO, así como os criterios de avaliación e os estándares de aprendizaxe avaliables. Art. 6º.
- ESO. A integración de materias en ámbitos de coñecemento terá efectos na organización das ensinanzas, pero non así nas decisións asociadas á avaliación e á promoción. Art. 7º.
- A avaliación na programación. Art. 13º.